1098S
* Motor
Kapalinou chlazený čtyřdobý vidlicový dvouválec s úhlem válců 90 stupňů, po dvou nahoře uložených, ozubeným řemenem poháněných vačkových hřídelích, čtyři ventily na válec, desmodromické ovládání, mazání s mokrou klikovou skříní, vstřikování, řízený katalyzátor, alternátor 520 W, akumulátor 12 V/12 Ah, hydraulicky ovládaná vícekotoučová suchá spojka, šestistupňová převodovka, řetěz.
Vrtání x zdvih: 104,0 x 64,7 mm
Zdvihový objem: 1099 cm3
Stupeň komprese: 12,5:1
Jmenovitý výkon: 119,3 kW (162 k) při 9750 1/min
Max. točivý moment: 125 Nm při 8000 1/min
* Podvozek
Příhradový trubkový ocelový rám, motor součástí rámu, vpředu plně nastavitelná obrácená vidlice, (průměr) 43 mm, vzadu jednoramenná kyvná hliníková vidlice, plně nastavitelná centrální pružicí jednotka s pákovým systémem, dvoukotoučová brzda vpředu o (průměr) 330 mm, čtyřpístkové pevné čelisti, kotoučová brzda vzadu o (průměr) 245 mm, dvoupístková pevná čelist.
Kovaná hliníková kola: 3,50 x 17; 6,00 x 17
Pneumatiky: 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17
Obutí v testu: Pirelli Supercorsa
* Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1430 mm, úhel hlavy řízení 65,5 stupně, stopa 104 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 127/127 mm, výška sedla* 810 mm, hmotnost s plnou nádrží* 196 kg, náklad 194 kg, objem nádrže/rezerva 15,5/4,0 litry.
Záruka: dva roky
Servisní intervaly: po 12 000 km
Barvy: červená, černá
Cena: 579 000 Kč
Náhledy fotografií ze složky 1098S